آشنای یار

فرهنگی-اجتماعی-عرفانی

آشنای یار

فرهنگی-اجتماعی-عرفانی

سوز نی

 

یا لطیف


 

سوز نی


تقدیم به دوست عزیز و گرامی ام ،  

رضای رند و پیر می فروش 

 

نخستین بار بود
 

که نیزار بزرگ
 

ساقه یکی نی را
 

از خود می راند
 

زیرا نی به باد بهار
 

عاشق شده بود


نی زار
 

اولاد خود را نصیحت کرد
 

هشدارش داد
 

وگفت دست از عاشقی بدار
 

زیرا باد بهار
 

وطن ندارد !
 

اما نی
 

دل به وزیدن اردبیهشت
 

سپرده بود 
 

گفت :
 

نسیم مسافر ... یک سوی و
 

بیشه زار شما یک سو
 

مرا سر ندامت از این دانایئ نیست !

 

پس بیشه زار
 

دارکوب را فرا خواند
 

وگفت
 

عاقبت عاشقی را
 

به فرزند من بیاموز !

 

و دارکوب پنج سوراخ برسینه نی کند و
 

گفت مجازات محبت است این
 

تا دریابی
 

که تحمل علاقه آسان نیست !


و نی گفت پذیرفت ام
 

و باد بهاری در نی دمید
 

وعشق به دنیا آمد


شعر از"" شیرکو بیکس "" شاعر کرد زبان

 

پی نوشت: 

۱-امیدوارم بزودی شاهد و خواننده ی سروده های عاشقانه و عارفانه ی رضای عزیز برای خالق هستی و مخلوقات زمینی باشم در وبلاگش به نام  کم حرف  

 http://www.ghrezaei.blogfa.com/

که متاسفانه چندین روز است به سکوت رسیده .....

2- امیدوارم دوستان وبلاگی ایشان و من با نظر سطحی و برداشتی عامیانه به مکنونات قلبی ، نگاه نکنند و قضاوت ننمایند که قضاوت فقط از آن خداوند است که از راز دلها خبر دارد.

 

یا حسین


 


 

 
 
نظرات 43 + ارسال نظر
رضا شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.ghrezaei.blogfa.com

سلام
عالی بود
عالی
ممنونم
متشکرم از این همه همدلی
راستی اسم این مطلبت هم زیبا بود و مطلبت هم برای من که در مکتب عشق قلم می زنم خیلی الهام بخش بود و حالا یه رباعی در موردش نوشتم

نای من سوخت و تُرا نی ناله کرد

اشک من ریخت ومرا بی خانه کرد

چون مؤذن هر شبی نام تو را فریاد کرد

کام من دوخت ومرا بی چاره کرد
قربون یا حسین گفتنتون که اشکم را در آورد
یا حسین

سلام و روزگارتان خوش استاد عزیز

شرمنده نفرمایید ، این تنها کاری بود که میتوانستم انجام بدهم و آموزگارم خود شما هستید و کاش ما را از خواندن اشعار دلنشین و آسمانی تان محروم نمی کردید.

مطمئن هستم که تمام دوستانتان مانند من ، منتظر هستند تا سکوت خود را بشکنید و همچنان از عاشقی بسرائید.

خیلی خیلی از رباعی شما تشکر میکنم ، واقعا حیف نیست که خواننده ی مکنونات قلب عاشقتان دیگر نباشیم و آخرین حرفم اینست که لیاقت شما بسیار بیش از این مطلب و شعر من است.

هرجا که هستید و همیشه ، خداوند یار و یاورتان باشد

یا حسین

سمانه شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://delneveshtehayi4SM.blogfa.com

سلام....

آره ستاره جون..واسم دعا کن.....

آپت زیبا بود.مرسیی

سلام

دوستی بدون دیدن یکدیگر در دنیای مجازی میتواند بسیار با ارزش باشد.

ما باید قدر دوستی های خالص و صادقانه را بدانیم و به وقت لزوم برای

هم دعا کنیم و به حمایت از همدیگر برخیزیم

التماس دعا

سیدمحمدرضا هاشمی زاده شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://sheredashti.blogfa.com

سلام عزیز بزرگوار صمیمی
........................
خوش آمدی که خوش آمد دلم ز آمدنت
چقدر خوشحال شدم که در این عصر بی تکیه گاهی به هوای تنهاییم
بال وپرگشودی....وباعث تعالی شعر م...وصفای دل وجانـــــم شدی..
همسفر محبت وصمیمیتت مستدام....
................
از دلنوشته ها ونکته های ارزشمند مفید وباطراوتتان که مجموعه ای از گلواژه های معطر و نو
اندیشه های های دلنشین و فضایی باطراوت با زبانی صمیمی
وساختاری در راستای اندیشه های متعالی بود لذت وبهره کافی بردم..قلم وقدمتــــــــــا ن
همیشه ی ایام سبز ومعطر....دوستیت پایدار
.

سلام بر شما استاد عزیز

ممنونم از حضور سبزتان و قلم شیوایتان

همیشه ی ایام سلامت و اوضاع بر وفق مراد باشد

دوستی هایمان پایدار و در پناه حق

آریاناز شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.behdin-ariaee.blogspot.com/

سلام ستاره آسمونی و خوبم
خیلی عالی بود چندین بار از اول خوندمش
درسته تحمل علاقه آسان نیست

بر این پیکان هستى سوز سامان ساز
پرى از جان بباید تا فرو ننشیند از پرواز

پاینده باشی یار همیشه آسمونی من

سلام عزیز دل مهربانم

ممنونم از حسن نظرت

که عشق آسان نمود اول ........

کاش که هیچ دوست و عاشقی از پرواز در بیکران هستی فرو ننشیند

سبز باشی یار آسمانی

سلیمون شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

سام علیک ابجی
ایول به متن ایول به نی و ایول به شوما که گوفتی
والا چی بگم که در باریه عقش نمیتونم چیزی بگم ولی به یه چی ایمان دارم اونم عقش اوس کریم به مخلوقاتشه
در پناه حق حی گفتار باشی ابجی
زت زیاد

سلام داش سلیمون عزیز

صفا آوردین .... مزین فرمودین

من هم به ایمان تو ایمان دارم که خالق هستی عاشق مخلوقاتش است و معلم عشق ورزیدن به همدیگر

شاد باشی و سلامت
در پناه خالق عاشقان

قاصدک یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ق.ظ

سلام ستاره خانوم عزیز
دلنوشته ی زیبایی بود و چون همیشه نام صاحب اثر را مینویسید
این بار که ننوشتید حتما از خودتون بوده!
البته حق هم بدید که تعجب کنم چرا که دیرزمانیست از خودتون و
واگویه هاتون محرومیم.که البته علت را باید در وقایع تلخ ایام
گذشته جست.
چه خوش دوران زود گذری بود خرداد سال گذشته
میشه روزی بیاد بازم اون همبستگی و شور و نشاط را شاهد
باشیم؟؟.تاریخ گواه خوبیه و جواب میده که : آره.میشه!!
به امید روزهای سبز و آفتابی.
خوش و سلامت و برقرار باشی..یاعلی مدد

سلام قاصدک سبکبال

اگر میتوانستم به این زیبایی شعر بگویم که تا حالا کتاب شعرم چندین بار چاپ مجدد شده بود !!!!!!!!!!
متاسفانه فقط میدانم که شاعرش یک کرد است

خدا را شکر ..... طلسم ننوشتن من با سکوت دوست عاشق و شاعرم
رضای رند ......... شکسته شد

خرداد سال قبل سرشار از عاشقی بود و عشاق سبز دیگر نباید سکوت کنند

باز هم به پیر می فروش ..... رضای عاشق و شاعر میگویم که وقت سکوت نیست ......
در خرداد سبز دوباره بهم عشق می ورزیم و فریاد عاشقی سر می دهیم

ما سبزیم و ....... بیشمار

فاطمه یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ق.ظ

سلام خانمی...

چه عجب اپ فرمودین از این بابت خرسندم!

واقعاشعر زیباییه این شعرها از هر کسی برنمیاد مگه از کسی که دردوفهمیده باشه ودرک کنه!

از خوندنش فیض بردم!

سلام عزیز دلم

ننوشتن باعث دلتنگی و افسردگی میشود و امیدوارم دوست عزیزم بزودی

باز هم از مکنونات قلب زاهد و عاشقش بسراید و سکوتش را پایان بخشد

سبز باشی و سلامت

فاطمه یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ق.ظ

چرا سکوت همین شعر خود گویای همه چیزه!خیف از این سکوت!

عشق فقط عشق خدایی بعد عشق به پدر.مادر واخریش عشق به وطن!

خداوند خود قاضی همه چیزه!

فاطمه ی مهربانم

از همدلیت تشکر میکنم و واقعا حیف از این سکوت

کاش احساس لطیف نویسنده را درک میکردیم و فارغ از غرض ورزی ها در کامنت هایمان نقاط ضعف و قوت مطلب را نقد میکردیم

پناه میبریم به قاضی عادل هستی بخش

مهاجر یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ http://manemohajer.blogfa.com

سلام ستاره جان

احسنت به شما و تهیه ی این پست قدر شناسانه ات..
من هم امیدوارم ایشون به زودی سکوتشون رو بشکنند و بدون توجه به افکار فاسد به نوشتن اشعار و مطالب وداستانهاشون ادامه بدهند..

در پناه حق باشی

سلام مهاجر عزیزم

از حسن نظرت نسبت به من و مطلبم تشکر میکنم و فکر میکنم که این کار میتواند نمادی از دوستی و حمایت از دوستمان باشد.

من هم امیدوارم که ایشان هر چه زودتر به سکوت خود پایان دهند و خوانندگان مطالبشان را بیش از این منتظر نگذارند و شنونده ی حرف های دلشان باشیم .....

مهسا ( خیال سبز ماه) یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://khialemah4.persianblog.ir

سلام ستاره جونم . گمت کرده بودم. خدارو شکر که پیدا شدی . بی معرفت تو چرا سراغی از نور ماه نگرفتی؟

سلام مهسا جانم

خدا را شکر که پیدا شدم.تو وبلاگت توضیح کامل دادم که با وبلاگ دیگرم با تو در ارتباط هستم.

سبزیم و ....... سرفراز

رای دهنده ایرانی یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.tanz88.ir

سلام دوست عزیز
خلاصه بعد از مدت طولانی دوباره وبلاگ ناقابل بنده به حضور سبز شما مزین شد
کجا هستید خیلی وقته خبری ازتون نیست؟؟!!!!
مطلب قشنگ وجالبی بود
ممنون از اینکه خبرم کردید
www.l4i.com
به این سایت هم سری بزنید مسنجر فارسی مذهبیه
جالبه
بازم منتظر حضورتون هستم
یا علی مدد

سلام و ممنون از حضور سبزتان

بدلایل شخصی نتوانستم مدتی وبلاگ هایم را به روز کنم
متشکر بابت آدرسی که برام نوشتید

سبز باشید و سربلند

رضا(باغ بی برگی) یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://bagh-e-bibargi.blogfa.com

ای ساده ی صبور
آغاز آفتاب
سرمای سینه سوز سایه هاست
تقسیم نور نیست
مرگ ستاره هاست

سلام ستاره ی عزیز
خیلی وقت بود ازت خبر نداشتم
آدرس اون یکی وبلاگت رو هم دوباره بهم بگو

سلام دوست عزیز

خرداد گذشته بفکر تقسیم نور بودیم اما ستاره هایمان را از آسمان بزیر کشیدند .......

امسال صبورتر و محکم تر ایستاده ایم که پیروزی با حق است
آدرس هر دو وبلاگم را برایت خواهم گذاشت

سبزیم و ....... عاشق آزادی

ناصر دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://mireman.blogsky.com/

تادرفش آریا پاینده است....بوستان خاتمی ها زنده است

سلام

عشق به آزادی در سینه هایمان جاری است

ممنون از حضور سبزتان

میثم دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://tabibe-dell.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم
دلنوشته بسیار زیبائی در وصف نی و باد بهاری بود
و مرحبا بر شما بخاطره تشویق برای ادامه شخصی که
نوشته های عارفانه و با معنائی به نمایش میگذاشت
حتی اگر افرادی بسیار کم هم مانند شما پیدا میشد و
به اینگونه مطالب می پرداخت دیگر عده ای نمیتونستن
هر طور که میخواهند بگویند و قضاوت کنند
همانطور که شما در آخر به این موضوع اشاره کردید.
سلامت و شاد باشی

سلام دوست مهربان

نی عاشق به باد بهار شد و سوز عاشقی بر سینه اش نشست

متشکرم که پیامم را درک کردی و به همدلی با من و دوستم پرداختی

سبز باشی و سرفراز

مسی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام ستاره جوون ممنون ار پست زیباتوون ادرس پناه هم اینه:
http://stars44iran.blogfa.com
با پناه زیاد یادتوون میکنیم سبز باشید و موفق

سلام مستانه عزیزم

ممنون از حضور سبزت و دادن آدرس منزل نو !!!!!

من هم همیشه بفکر شما هستم و به امید دیدار

سبز باشی و دلشاد

آسمان سخت دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ http://asemanesakht1.persianblog.ir/

سلام ستاره جون
خوبی ؟
مرسی از حضور مهربونت .
شعرت مفهوم عمیقی داشت . عاشقی کردن کار هرکس نیست . باید مثل نی سینه سوراخ بشه تا محبت جا بگیره تو سینه . خیلی زیبا بود .
درضمن میرم به بلاگ دوست شما آقا رضا تا ببینم چه خبره .
شاد و سربلند باشی عزیزم .

سلام سارای عزیزم

باهات موافقم که عاشقی کار هر کسی نیست و همیشه این بیت حافظ را بیاد می آورم

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی
هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

خوشحالم میکنی که به وبلاگ در حال سکوتشان سر میزنی
برایت بهترین ها را آرزو میکنم

سبز باشی و سر بلند

علی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ http://alone-version.blogfa.com

ساده نیست ، هیچ گاه نبوده است....

نباید باشد.... مگر وجدانش مرده باشد....

اگر ضربات ِ دروغ و کج راهی به تنش نمی نشیند....

دلیل فقط یکی است

او باور ندارد ناراست را

و سقوط از پرتگاه را نیز

تا لحظه ای که باور کند مرده است.....



سبز باشی و بی کران


سلام

ممنون از کامنت زیبایتان

سبز باشی و سربلند

نوشینه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://nargess777.blogfa.com

سلام ستاره عزیز خوشحالم دوباره ژیدایت کردم مطلب قشنگی بود .
شاد و سلامت باشی

سلام

من هم خوشحال شدم و برایت سلامتی و نشاط آرزو میکنم

سبز باشی

حسین دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://hosseinkarlos.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون از تشریف فرمایی و اظهار لطفتون
موفق باشید

سلام دوست گرامی

از آشنایی با وبلاگ شما بسیار خرسندم

موفق و موید باشید
در پناه حق

دلخون دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://dalnevshth.persianblog.ir/

سلام ستاره آسمان نت
دستمریزاد
خواندم و استفاده بردم
همیشه قلمت با اهنگ دلت هماهنگ

سلام دوست شاعر و سبز اندیشه ام

ممنون از حضورتان و آرزوی زیبایتان

سبز باشید و سرفراز

پرنیـــا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.parnia96.blogfa.com

گیرم که مداد سبز را از جعبه ی مداد رنگی بر میدارید
با ترکیب مداد زرد و آبی چه میکنید؟
گیرم که 10 نفر را میکشید با 599999990 نفر دیگر چه میکنید؟
گیرم که به بچه های تیم ملی میگویید مچ بندهای سبزشان را باز کنند
با رنگ سبز پرچم ایــــران چه میکنید؟




سلام ستاره جان . ممنونم از حضور سبزت تو کلبه ام
عالی بود و همین جا به اقا رضا تبریک میگم . امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون ایشون باشیم آقا رضا سکوتو بشکن . سکوت کار تو نیست
(شرمنده که داخل وب های بلاگفایی نمیتونم کامنت بذارم)
خوشحال میشم بازم بیاید پیشم
یا حسیـــن

سلام دوست عزیزم

متاسفانه حتی مسئولین ما هم از یک دست آدمهای سطحی نگر و مغرض انتخاب شده اند و فکر می کنند عالم دهر می باشند و البته سعی کردند که رنگ سبز پرچم مان را هم از بین ببرند که خدا را شکر ، روسیاهی اش به زغال ماند !!!!!!!!(معجزه هزاره سوم را میگویم)

انشاالله که بزودی شاهد پایان سکوتشان باشیم و رند می فروش ما
باز هم از عاشقی بنویسد

یا حسین

مریم دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام ستاره عزیز
حالتون چطوره ؟
من تعجب می کنم که چرا این دوست عزیز ، به خاطر فرد یا افرادی سطحی نگر که که از نوشته های ایشان برداشتهای عامیانه دارند( به تعبیر شما ) و به قول مهاجر عزیز کسانی که افکار فاسد دارند سکوت کردند ؟!
به نظر من یک شاعر می تونه با دیگران قهر کنه ولی نباید با دنیای شعر و هنر قهر کنه ...
امیدوارم این دوست گرامی خواهش شما و سایر دوستان عزیز رو بپذیرند و مهر سکوت رو بشکنند .
برای شما ستاره ی عزیزم و دوست خوبتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .
شاد باشید .

سلام مریم جان

من هم دقیقا همین جملات را به ایشان گفتم ولی ظاهرا ایشان ناگفته های دیگری نیز دارند که به گرفتن این تصمیم منجر شده است و تمام دوستان دنیای مجازی می دانند که گرفتن این تصمیم اصلا آسان نیست.

خوشبختانه الان دیدم که نظرات مطلب آخرشان را باز کرده اند و همین جای امیدواری است.

ممنون از آرزوی قشنگت و من این آرزو را برای تمام هم میهنان حق جویم از خداوند میخواهم

سبزیم و ...... صبور

امین دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ http://eghlimeeshgh.mihanblog.com

و سلام نام خداست...
ممنون که خبرم کردید. شعر قشنگی بود.
آنچه نی می گوید اندر زیر و بم
فاش اگر گویم جهان بر هم زنم
هم نفس عزیز می تونی تصویر سمت چپ وبلاگت را(اون که توش درخته) برای من ایمیل کنی.ممنون می شم.
یا حق

و سلام نام خداست .......

این بیتی هم که شما نوشتید ، خیلی زیباست

من نتوانستم در این کار موفق شوم ، اما تا آنجا که بخاطر دارم این قالب باید از قالب های پیچک باشد که من بخاطر اسمش و همین تصویرش انتخاب کردم.اسم این قالب " درخت بهشتی " است

در پناه حق

سبز باشی و سلامت

لقمان دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://loghman-4.persianblog.ir

خیلی ممنون
ان شا الله با گسترش آگاهی ها آنها را از پا در می آوریم

سلام

الهی آمین

سبزیم و ...... بی شمار و آگاهی بخش

حسین سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://kimiyaa.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام گم ات کرده بود و چقدر با اندیس های متفاوت به دنبالت گشتم...سپاس که آمدی
ایمیل را برایت گذاشتم. به من ایمیل بزن...
سپاس که به دیدار خانه ی دوستم هم رفتی...
کم حرف رو هم می بینم...
اندیشه ات سبز باد.

سلام دوست عزیز

خوشحالم که دوباره همدیگر را پیدا کردیم
حتما به شما ایمیل خواهم زد و انشاالله با عنایات عمو فیلتری هیچگاه دوستان سبز یکدیگر را گم نخواهند کرد .....

دیدار دوستان دوست ، شادی بهمراه دارد.

سبز باشی و سرفراز

ستاره*** سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.fbjf.blogfa.com

مرسی ستاره جان...همه چی زیباست.

سلام

ممنون از حضورت و انشاالله که خردادمان هم به سبزی زیبا میگردد

در پناه حق

ستــــــاره سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://setareyshab.blogfa.com

سلام ستاره ی غریب

چقدر خوبه این احساس همدلی با دوستان هنوز در شما زنده است بهتون تبریک میگم البته ستاره ها همه همین جور هستن

با شعری تازه بروزم گلم ومنتظر حضور ارزشمند شما

سلام ستاره ی آشنا

خدا را شکر ، هنوز دلهایمان زنده است و با ضربان عشق به خالق می تپد و نگهداشتن یک دوست خوب ، برایمان کاری با ارزش محسوب میگردد.

و قبول که همه ی ستاره ها نوری از عشق را چشمک می زنند.

حتما برای خواندن شعرتان ، خدمت میرسم
در پناه حق

مجید ( یادداشتهای یک وبلاگر ) چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

سلام ستاره خانم عزیز///////////بعد از فیلتر شدن وبلاگ قبلیت خبری ازت نداشتم//////////خوشحالم که هستی و هنوز مینویسی///////////امیدوارم پایدار باشی///////////

سلام آقا مجید عزیز

بهر حال داستان عمو فیلتری یک سریال دنباله دار است و حتما در این ماه سبز عمو جان یک سری دوباره به دوستان خواهند زد

سبزیم و ...... استوار

راضیه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ http://above-all.blogfa.com

سلام هانی
حالت خوبه الحمدلله؟
عالی بود
همه با هم یکی میشیم
ظلم و در میاریم از پا
این شب سیاه و سرد و
گره میزنیم به فردا
بروزم

سلام عزیزم

انشاالله که شب سیاه ظلم و جهل بزودی از کشورمان رخت بر می بندد و به فردای روشن می رسیم با صبر و استقامت

برای خواندن مطلبت می آیم
سبزیم و ........ استوار

رضا (کم حرف) چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ

خجسته باد میلاد مظهر عشق خدا


(فاطمه زهرا)


مبارک باد روز مادر


گرامی باد روز زن



" زهرا (س) "

بین فخر عالم آمده ، زهرای اطهر آمده
آن مام آدم آمده ، ساقی کوثر آمده
اُم ابی ها آمده ، آن جان جانها آمده
آن یار عاشق آمده ، طوبای محشر آمده

" فاطمه(س) "

جانم فدای تو شود ، یا فاطمه !
چشمم سرای تو بُوَد ، یا فاطمه !
هم جانی و جانانمی ، هم ساقی و پیمانمی
نایم ندای تو دهد ، یا فاطمه !

" مادرعزیز "

ای مادرم ! جانم فدای روی تو ، آن بوی تو
ای سرورم ! شادم بساز دست تو ، از سوی تو
مستم من از پیمانه ات ، از ساغر دُرّدانه ات
ای گوهرم ، دارم نشان کوی تو ، از موی تو

" همسرمهربان "

روزت مبارک همسرم ، ای سرورم
عمرت مضاعف دلبرم ، ای گوهرم
میلاد زهرا روز تو، روز تو میلاد وفا
شاهم غلامت همدمم ، ای ساغرم

" زن گرامی "

دف زنم ، بر کف زنم روز زن است
دم زنم ، بر نی زنم ساز من است
روز مادر ، روز زهرای منست
گل زنم ، بر زن زنم یاسمن است

سلام دوست عزیز و رضای شاعر عاشق

خجسته باد میلاد مظهر عشق خدا
و براستی که اینچنین است

سپاسگزار که شعر زیبایتان بمناسبت میلاد پر برکت فاطمه الزهرا (س) را در وبلاگ من قرار دادید.

احسنت و درود بر قلم توانا و دل عاشق شما
سبز باشید و برقرار

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام عمه خانم خوبین؟

اومدم تبریک بگم روز مادر وهمچنین روز زن روسایه تون همیشه مستدام

سلام نازنین عمه

من هم این عید فرخنده را به تو تبریک میگویم بعنوان مادر فردا و روز زن

دوستت دارم همیشه
سلامت باشی و دلشاد

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم

این رباعی زیبا را از پیر می فروش و صاحب وبلاگ کم حرف ، رضای عزیز تقدیم می کنم

" زهرا (س) "

بین فخر عالم آمده ، زهرای اطهر آمده
آن مام آدم آمده ، ساقی کوثر آمده
اُم ابی ها آمده ، آن جان جانها آمده
آن یار عاشق آمده ، طوبای محشر آمده

تبریک به تمام مادران دیروز ، امروز و فردا

رضا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.ghrezaei.blogfa.com

ممنون و سپاسگزارم
یک سبد گل مریم

سلام و ممنون از حضورتان

فقط ادای دین به یک دوست عزیز است

شرمنده که متاسفانه نه یک سبد گل که حتی شاخه گلی در بلاگ اسکای پیدا نمیشود

امیدوارم که عطر گلهای بهشتی در مشامتان بیامیزد

صلح چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام بر آزادی

طرح برخورد با مزاحمین نوامیس،
یا تجاوز درون زندانها !!

در آستانه سالروز جنبش ضداستبدادی مردم ایران ، و از ترس اقدامات دانشجویان، زنان و جوانان پرشور کشور، ضحاک ماردوش تمامی نیروی خود را به خیابان آورده است تا با نام مبارزه با بدحجابی، فضای جامعه را امنیتی کند و فضای رعب و وحشت را بر جامعه حاکم گرداند.
طی این هفته کنترل پوشش دانشجویان دختر و پسر از دانشگاه تهران شروع شد و امروز به اصطلاح طرح برخورد با مزاحمین نوامیس، با فشار بر زنان و پسران جوان آغاز شده است. اما این اقدامات مذبوحانه نیز ره به جائی نمی برد. جنبشی که از کهریزک نترسیده، از اعدام های ددمنشانه نترسیده، از شکنجه ها و تجاوزهای جنسی نترسیده، از اعتراف گیری بیشرمانه نترسیده، از گشت های کنترل حجاب نیز نخواهد ترسید. این اقدامات بیشتر به رقص مرگ رژیمی می ماند که نمی تواند تعادل خود را حفظ کند.

سلیمون پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

سام علیک ابجی خانوم
حال مالتون چطوریاست؟ خو اومدم روز زن رو تبریک بگم و برم
روزگاری سر شار ا خوبیها داشته باشید
زت زیاد

سلام داش سلیمون عزیز

ممنونم از تبریکت و آرزوهای قشنگت

رضا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://http://tasnim-vesal.blogfa.com/

سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید دارای مطالب زیبا اگروقت کردید به وبلاگ من هم یه سری بزن خیلی خوشحال میشم ممنون

یاقوت جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://yagootesorkh.blogsky.com


گاهی، بهترین خدمتی که می‌توانیم به آنها که دوست‌شان داریم، بکنیم، این است که کنارشان بایستیم، خاموش باشیم، شکیبایی به خرج دهیم، امیدوار باشیم، درک کنیم و چشم‌براه بمانیم

سلام ستاره جون روز زن ومیلاد حضرت زهرا (س )را به شما صمیمایه تبریک میگم
وسپاس قدرانی می کنم از اینکه این پست را تقدیم کردید به آقارضای عزیز
انشاله که شاعر خوب ما هم دوباره دله همه دوستانشان را با سرودهای زیبا شاد کند

سلام یاقوت عزیز

من هم به شما تبریک میگویم و تقدیم این پست به ایشان فقط برای همدلی و تشویق دوست عزیزمان جهت شکستن سکوتشان است.

امیدوارم که این اتفاق زیبا بیفتد و دوباره سروده های زیبایشان را بخوانیم

مریم شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com

سلام ستاره خانوم...
عذر می خوام بابت دیر اومدن ..

مطلب بسیار زیبایی بود ... و در سختی عشق زیبایی نهفته است که تا به دردش مبتلا نگردی نمی توانی این زیبایی رو درک کنی ...

چون در کوی عشق می نوازی ،بنواز
لکن پای در دیار جدایی ها مینداز

مهسا(خیال سبز ماه) یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://khialemah4.persianblog.ir

سلام
خدایا:به من توفیق تلاش،در شکست،
صبر در نومیدی،
رفتن ،بی همراه؛
جهاد ، بی سلاح؛
کار،بی پاداش؛
فداکاری،درسکوت؛
دین،بی دنیا؛
مذهب،بی عوام؛
عظمت،بی نام؛
خدمت،بی نان؛
ایمان،بی ریا؛
خوبی،بی نمود؛
گستاخی،بی خامی؛
قناعت،بی غرور؛
عشق،بی هوس؛
تنهایی،در انبوه جمعیت؛
دوست داشتن، بی آنکه دوست بداند؛
روزی کن
(دکتر علی شریعتی)

ویونا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام گلم
کدوم ادرستو تو لینک ها بزارم

رضا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ق.ظ http://tasnim-vesal.blogfa.com/

سلامممنون که به وبم سرزدی خیلی خوشحال شدم ببخشید اگرفضولی میکنم اگرفونت نوشته های وبت اگرکوچکترباشد خیلی جالب تراست ممنون بازهم بیامنتظر

سلام

اینبار با فونت کوچکتری مینویسم تا ببینم جالب تر میشود ؟؟

الان از وب شما برمیگردم و داستان جالبی نوشتید

یاقوت چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://yagootesorkh.blogsky.com

سلام وشب بخیر
گفتم احوالی از شما نازنینم بپرسم
خوش باشی ستاره نورانی ام

رضا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://tasnim-vesal.blogfa.com

سلام ممنون که به وبلاگ بنده تشریف آوردید خیلی خوشحال شدم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد